۲۲ پاسخ

سزارین هرچی بد باشه باز از طبیعی بهتره منک میخام سزارین کنم،بعد سزارین هم پمپ درد میگیری و شیاف میزنی بهتره از طبیعی ک جرواجرت می‌کنن

اتفاقا شما اینطوری میگید بعضی ها هم دوست دارن دیگران تجربه و نظرشون رو بگن.شما واقعیت رو نمیپذیرید یک مسیری هست ک باید طی بشه هر چقد سخت یا اصلا اسون.پذیرش بهترین چیزه همه تونستن پس شما هم میتونید.

ببین من داشتم از ترس میمردممم میخواستم بیهوش شم فقط تو اتاق عمل های های اشک میریختم و میارزیدم از ترس اما به قدریییییی زاحت بود برام متخصص بیهوشی راضیم کرد بی حس بشم از کمر عین اب خوردن گذشت برام پمپ دردم گرفتم ذره ای دردم نفهمیدم کلا خیلی راحته اصلا نترس فقط دکتر خوب بیمارستان خوب و پمپ درد صد در صد یادت نره

واقعا ترسناکه هردوتا من از زایمان اولم چیزی یادم نمیاد آنقدر ترس واسترس داشتم کلا یادم رفته الان واقعا فک میکنم‌

عزیزم تو طبیعی هم بهت شیاف میدن و پمپ درد هم میدن اگر بخوای . بنظرم تحمل درد به اون شیرینی که اولین بار صورت نی نی رو میچسوبن به صورتت واقعا ارزش داره من میمیرم برای اون لحظه که اولین بار پسرمو ببینم 🥹🥹🥹

مگ زایمان کردی؟

خدا دردیو نمیده که نتونی از پسش بربیای پس نگران نباشید

والا خواهر من سزارین شد انقد حالش خوب بود مهمون اومد بعد چهار روز کمکمون میکرد

منی که سزارین بودم بازم برگردم عقب سزو انتخاب میکنم من برای مهار دردم فقط شیاف میزدم انقدرم سبک وراحت بودم همه فکر میکردن طبیعی زاییدم

من هر روز روزی چندبار به زایمان فکر میکنم و هربار میمیرم و زنده میشم

من بخدا فقط تو گهواره میبینم همه اینقدر از سز بد میگن و از زایمان طبیعی یه چیز گل و بلبل
اطرافیان من کلییییییی ادم هستن ک سز شدن و بهترین ،راحت ترین و شیک ترین‌زایمان هارو داشتن
اگر به درد باشه طبیعیم داره
سز هم داره تازه پمپ درد میگیری وفلان...
بعدم که هی میگن وای بلد طبیعی میتونی سریع پاشی کار کنی .خب چه اصراریه بعد ۹ ماه سختی دوباره سریع پاشیم کار کنیم ادم نیاز ب استراحت ک ریکاوری داره....
من مطمئنم بهترین تجربه ی زندگیت میشه اصلا نترس
منم مثل تو شکم اولم ولی ذره ای ترس بابت سز ندارم❤️بی صبرانه منتظرشم

والامنکه سزارین بودم بشدتم راضیم

دقیقا🥲🤣

اره واقعا همش استرس میدن انگار خودمون کم بدبختی داریم و اعصابمون خرابه من ترجیحم اینه هردردی قراره بکشم بهش فک نکنم تا همون روز زایمان دوس دارم ذهنم آزاد باشه

سزارین اصلااااا دردش وحشتناک نیست اصلنااااا هرکیم میگه دردش وحشتناکه مریضیه که قصده ترسوندن داره خیلیم عمله خوبو لذت بخشیه پمپ دردم داشته باشی که چه بهتر
نمیشه به دکتر بگی بی حس کنه وای دارو آرامبخشم تزریق کنه اتاق عمل؟؟؟؟خیلیارو دیدم که گفتن بی حسی بودیم ولی تو اتاق عمل ارامبخش تزریق کردن کلا خواب بودیم

ای گفتی
تاالان میخواستم طبیعی زایمان کنم همه میگفتن سزارین خوبه
حالا که دکترم گفته به احتمال زیاد سزارین میشی و دارم خودمو قانع میکنم که باهاش کنار بیام پر شده از اینکه وای کردیم از درد سزارین و چه اشتباهی کردیم
آخه چرا !!!!!!!!

بگن نگن مسیریه ک باید طی کنیم توکل بخدا

حالا من نظر شخصیمو بهت میگم عزیزم . قشنگترین حس دنیاست اون لحظه که نی نیتو میبینی من دارم پر پر میزنم برای دوباره تجربه کردن خیلی شیرینه خیلی💓🥹

هر دردی باشه میگذره هیچ کس بدتر آزمون نبود از ترس اما خداروشکر فقط یک روز بود گذشت ورفت

اره بخدا من خودم وحشت کردم هنوزم نمیدونم باید سز بشم یا طبیعی

بعداینکه دردداشتن تموم شده رفته ،نمیدونم اینکه میان مینویسن دردداشتم ماها چکارقرارواسشون انجام بدیم

عزیزم درد شیرینه نترس 💓

سوال های مرتبط