سلام مامانا کیا هم هفته من حرکت بچه رو تو پهلو حس میکنن؟

۵ پاسخ

من زیر نافم تکون میخوره ،پاهاشم بالای نافم لگد میزنه

من تخمدان سمت چپ حس میکنم ولی بیشتر سمت راسته بچم

بچه ی من عرضی خوابیده
کلا پاهاش تو پهلوی چپمه

دخترا میشه کمکم کنید استرس دارم تو یه شرایطی هستم که واقعا نمیدونم زایمان طبیعی بهتره یا سزارین سر دخترم طبیعی بودم پدرم دراومد مردم وزنده شدم همه دردهامو کشیدم نه کیسه آبم پاره شد نه حتی دهانه رحم باز می شد آخر سر کیسه آب رو پاره کردن رحمم هم کاتر زدن ولی بازم بچه دنیا نمیومد دیگه نهایت با کلی درد وعذاب هم نتونستم بچه رو خودم دنیا بیارم با واکیوم کشیدنش اونم نه به زودی با کلی فشار ودرد باز بعدش گفتن نمیشه بچه درشت بود و مجبور شدن دستگاه واکیوم بزرگتر بیارن خیلی عذاب کشیدم
به نظرتون ممکنه این بار هم همین جوری زایمان کنم؟؟؟
آخه بعضیا میگن زایمان دوم راحت تره بعضیا هم میگن اگر فاصله سنی دوتا بچه بیشتر از ۵سال باشه رحم دوباره خشک میشه وبه روال قبل برمیگرده واینا منم از زایمانم ۸سال میگذره توروخدا اگه کسی تجربه داشته بهم بگه😭😭
دکترم خیلی خوبه هربار برای اینکه من استرس نگیرم میگه چیزیت نمیشه میتونی طبیعی ولی دست خودم نیست بازم میترسم مثل قبلی شم این دفعه بدنم ضعیف شده چهل کیلو کاهش وزن سریع داشتم کم خونی دارم میترسم نمیدونم چیکار کنم 💔💔

من ضربه هاشو نزدیک پهلو حس می‌کنم

سوال های مرتبط

مامان رادوین ورادمان مامان رادوین ورادمان ۳ ماهگی