۱۰ پاسخ

سلام خانوما خوبین روبیکا گروه زدم برا مامانا ی باردار و غیر باردار از تجربیات هم استفاده میکنیم خواستین به آیدیم پیام بدین روبیکا لینکو بفرستم براتون اعداد آیدیمو انگلیسی بزنین
@Z967682

شربت لوپرامید

من ک دگ کم اوردم ازاین اسهالی چندهفته ک اسهاله 😭😭

دختر منم تازه اسهال شده🙁☹️

موز بده

و آب زیادددد

بایولاکت بدید ، موز ، کتهپ، پوره سیب درختی

بچه منم ۳ روز اسهال آبکی بود خیلی شدید بعدش بردم دکتر بهش شیرخشک Lf داد خوب شد

خیلی کم بهش موز بده

دخترمنم دوهفته اسهال تازع دندونش درومد

سوال های مرتبط