سلام خانوما خوبین روبیکا گروه زدم برا مامانا ی باردار و غیر باردار از تجربیات هم استفاده میکنیم خواستین به آیدیم پیام بدین روبیکا لینکو بفرستم براتون اعداد آیدیمو انگلیسی بزنین
@Z967682
شربت لوپرامید
من ک دگ کم اوردم ازاین اسهالی چندهفته ک اسهاله 😭😭
دختر منم تازه اسهال شده🙁☹️
موز بده
و آب زیادددد
بایولاکت بدید ، موز ، کتهپ، پوره سیب درختی
بچه منم ۳ روز اسهال آبکی بود خیلی شدید بعدش بردم دکتر بهش شیرخشک Lf داد خوب شد
خیلی کم بهش موز بده
دخترمنم دوهفته اسهال تازع دندونش درومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.