سلام مبارکه انشاالله بسلامتی
۸ هفته به بعد
تو۸ هفته ب بعد عزیزم مبارکت باشه ایشالله ب سلامتی بغلش بگیر برای ماهم دعا کن
دو هفته دیگه یعنی برم؟
۷ هفته به بعد.
من ۶ هفته رفتم سونو واژینال خداروشکر قلبش تشکیل شده بود و میزد
بعد ۸ هفته رفتم صدای قلبش شنیدم🥹
دوهفته بعدش.من خودم استرس داشتم۲۹بعدرفتم نزدیک۹هفته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.