سلام میگم من کیسه حاملگیم تشکیل شده بود کی باید برم برای قلبش

۶ پاسخ

سلام مبارکه انشاالله بسلامتی
۸ هفته به بعد

تو۸ هفته ب بعد عزیزم مبارکت باشه ایشالله ب سلامتی بغلش بگیر برای ماهم دعا کن

دو هفته دیگه یعنی برم؟

۷ هفته به بعد.

من ۶ هفته رفتم سونو واژینال خداروشکر قلبش تشکیل شده بود و میزد
بعد ۸ هفته رفتم صدای قلبش شنیدم🥹

دوهفته بعدش.من خودم استرس داشتم۲۹بعدرفتم نزدیک۹هفته بودم

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری