باید همسرت خودش رو بیمه تامین اجتماعی کنه بعد کل خانواده میرین زیر مجموعه همسر
تکمیلی هم اگه شغلش آزاد هست خیلی گرونه نمبصزفه
بیمه سلامت خوبه که دولتی دوستم میره همه چی رایگان
زایمان کرد 5رورم بخاطر زردی بستری بود کلا 200 تومن دادن
سرپرست باید بیمه تکمیلی بشه دیگهبیمه های تکمیلی بیرون به درد نمیخوره دی و رازی ایران و آسیا اینا پوشش دهیشون خوبه که اینا کلآ گروهی بیمه میکنن مثلآ ۵۰ نفر حداقل تکی انجام نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.