۶ پاسخ

عاایه که همه چیز نرماله

خوشبحالت چقدر ازمایشش خوبه ، خداروشکر کن

عزیزم آزمایش اسپرم همسرت که خوبه پس چرا میخوای iui کنی؟

اره خوبه

باید بالای ۵۰ باشه از ایشون ۸۰ هست عالیه

بایذ بالای 15 ملیون باشه

سوال های مرتبط

مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری