عرق نعنا خوبه بدم ب دخترم چند قطره ؟

۸ پاسخ

رفلاکس بچه رو تشدید میکنه

نه اصلااااا

عرق نعناع زیر دوسال نباید بدن بچه

من در حد یکی دو قطره با آب جوش نبات قاطی میکنم میدم بهش وقتی خیلی نفخ داره

من نصف ق چ با دو ق چ آب جوشیده قاطی میکنم وقتی اذیته بهش میدم

ن خودت بخور

نه اصلاااااااا

بااب ولرم جوشیده قاطی کن و سرسوزنی نبات

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان A.r.t.a.🤍✨️ مامان A.r.t.a.🤍✨️ ۷ ماهگی