۷ پاسخ

چقده قیمتش

بضی استخرپمپ دستی دارن مال من نداش جداخریدم

بنظرم ۸۶بگیر بچه زیادنمیمونه داخلش من حموم میبرم اب مبریزم یکم بازی میکنن بعدمیشورمشون

برا من نوشته مثبت 2 سال هنوزم باد نکردم برا پسرام

من کوچیک گرفتم به نظرم کوچیک بهتره چون بچه هام زود خسته میشن پسرمن زیاد علاقه ای نداره بعد واسه خونه های آپارتمانی کوچیک بهتره

همون کوچک بگیر بزرگ جا گیره و زیاد استفاده ای نداره

فهمیدی به منم بگو

سوال های مرتبط