۵ پاسخ

اگه یه مهمونی ساده ست و بزن برقص نداره برو. اگه مجلس شادیه نرو. به نظرم بهتره از مادرت بپرسی. ما که رسم شما رو نمیدونیم

برو عزیزم دایی مامانته نسبتش دوره

وا مگه چی میشه بری عروسی نیس که اونم دایی مامانت 😕

برو

بنظرم دایی مادرته برو. در از جون دایی خودت که نیست. مگه مراسماتشون بزن و بکوب دارن؟

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۳ سالگی