خانما دستور سوپ جو خوشمزه میدین

۲ پاسخ

اگه میخوای هم رستورانی بشه هم ساده تر باشه من اینجوری درست میکنم خیلی خوشمزه میشه... پیاز خورد کردی با کمی روغن تفت میدی بهش نمک فلفل سیاه زردچوبه رب اضافه میکنی تفت که خورد هویج یا رنده شده یا ریز خرد شده با گوشت مرغ و جو که قبلا خیس خورده با فلفل دلمه ای باهم به اون پیاز اضافه میکنیم خواستی آب قلمم بریز...بذار قشنگ جا بیفته آخرش آبلیمو و جعفری بهش اضافه کن..مرغشم ریش ریش کن

جو بذار با اب بپزه
مرغتم جدا بذار بپزه
جو ک پخت ابش کم شد اب مرغ و اضافه کن مرغاتم ریش کن بریز هویج رندع شده و ذرت و قارچم اگه دوس دلری بریز نیم ساعت اخر ی پیاز بزرگ خوذد کن سرخ کن بهش زردچوبه و نمک و فلفل و رب بزن ی سس خوب درست کن اضافه کن ب سوپت بعدم نمک
ی تیکه کره هم اضافه کنی خوشمزه میشه
اخرشم جعفری خورد شده بریز

سوال های مرتبط

مامان علیسان👼🫀 مامان علیسان👼🫀 ۴ سالگی