کیا اکو قلب رفتن چند هفته رفتین ؟

۹ پاسخ

اکو قلب واجبه؟

سلام من ۱۷هفته که رفتم انومالی گرفت ۲۵هفته هم میخام برم

من بعدانومالی ۱۹هفته رفتم ۲۴۰۰شد

همه باید برن؟ دکترم نگف اصلا
ازمایش قندو سونو رشد نوشته برای ۲۴ هفته ب بعد

من توی ۲۰هفته رفتم

من رفتم ۱۸هفته

من رفتم۲۰هفته

20 هفته رفتم با انومالی

من رفتم تو۲۵هفته

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵💙آراد مامان 🩵💙آراد ۵ ماهگی
مامان الوین💙👼 مامان الوین💙👼 ۱ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی