اکو قلب واجبه؟
سلام من ۱۷هفته که رفتم انومالی گرفت ۲۵هفته هم میخام برم
من بعدانومالی ۱۹هفته رفتم ۲۴۰۰شد
همه باید برن؟ دکترم نگف اصلا
ازمایش قندو سونو رشد نوشته برای ۲۴ هفته ب بعد
من توی ۲۰هفته رفتم
من رفتم ۱۸هفته
من رفتم۲۰هفته
20 هفته رفتم با انومالی
من رفتم تو۲۵هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.