کیا اکو قلب جنین رفتن؟؟

۸ پاسخ

من آنومالی گفت لکه داره قلب جنین. گفتن بیست و چهار هفته برم اکو. منم رفتم گفتن رفع شده.

من ۲۰ هفته رفتم و به منم گفت سوراخ‌هایی رو‌قلب جنین هست که بعد تولد بسته میشه اگر توی معاینه دکتر گفت صدای اضافی می‌شنوم حتما بچه رو ببرم پیشش

من ۱۸ هفته رفتم

برا من نوشت من نرفتم اطرافم هیشکی نرفته بود هیچ مشکل خاصی هم نداشتم

من ۱۹ هفته رفتم

من ۱۸ هفته رفتم

۲۴هفته رفتم

من ۱۸ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
سعیده سعیده قصد بارداری
مامان 🩵💙آراد مامان 🩵💙آراد ۵ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی