من آنومالی گفت لکه داره قلب جنین. گفتن بیست و چهار هفته برم اکو. منم رفتم گفتن رفع شده.
من ۲۰ هفته رفتم و به منم گفت سوراخهایی روقلب جنین هست که بعد تولد بسته میشه اگر توی معاینه دکتر گفت صدای اضافی میشنوم حتما بچه رو ببرم پیشش
من ۱۸ هفته رفتم
برا من نوشت من نرفتم اطرافم هیشکی نرفته بود هیچ مشکل خاصی هم نداشتم
من ۱۹ هفته رفتم
من ۱۸ هفته رفتم
۲۴هفته رفتم
من ۱۸ هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.