خانما کیا اکو قلب جنین رفتند؟

۶ پاسخ

من رفتم چند روز پیش خداروشکر مشکلی نبود البته تا الان همه سونو ها و آزمایشام سالم بود ولی دکتر من همه مریض هاشو برا اکو مینویسه

دکتر من برای همه مینویسه
نمیدونم برم یا نه
۳۵۰۰ میگیرن اینجا ندارم والا

من رفتم

من رفتم ،همه چی اوکی بود ولی دکتر واسم نوشت خداروشکر مشکلی نبود ،مثل سونوگرافی میمونه

برای من نوشته ولی نوبتم برای دوهفته دیگه است

من آنومالی رفتم همه چیز نرمال بود
ولی دکترم برای چکاپ بیشتر برام اکوقلب جنین نوشت انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
سعیده سعیده قصد بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وپنجم بارداری