۱۳ پاسخ

من ۱۸ هفته انجام‌دادم ۱۸۰۰

مثل. سونوگرافی هزینش ۲۸۰

مث سونوگرافی گلم
بیمارستان کودکان دولتی انجام دادم 500 شد

من 19هفته انجام دادم 2500 شد

سلام تازه در مطب دکتر انجام دادم سیصد شد

هزینش ۲۹۰۰
دکتر نگفت ولی انومالی که خواستم انجام بدم اونجا گفتن بیا انجام بده گفتم ن هرچی دکتر نوشته رو انجام بدید ، انجام ندادم

اکو قلب برای چی انجام میشه؟

خیلی ساده هست مثل سونو شکمی که همیشه انجام میدی.
هزینه اش هم حتما مراکز دولتی برو ارزون تره من 200دادم .

من نوبت دارم برای ۳۰ مرداد سه تومن

شهر ما 2400بود
متخصص قلب بود
دکتر خودم معرفی کرد مثله سونوگرافی هست

من‌اگر‌اشتباه نکنم سر پسرم رفتم تامین اجتماعی رایگان بود

دکتر من خودش تو مطب انجام داد ۵۰۰ دادم

من انجام دادم فک‌کنم ۲تومن شد

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری