۱۵ پاسخ

من تهران انجام دادم مرکز باروری امید ۲۵۰۰

منم باید برم 🥲 ایشالا که سلامت بغل بگیریم بچه هامونو

۲۲۰۰بود برای من ک با بیمه معلم شد ۷۰۰

من امروز دارم از استرس خوابم‌نمیبره برام دعا کنید 🥹🥹🥹

بیرون دو خورده ای بوذ، بیمارستان انجام دادم۱۴۰

من ک انجام ندادم

میشه بگی مشکلتون چی بود رفتی اکو قلب جنین؟

مطب شخصی ۱۸۰۰بیمارستان سی صد هزار تومن

چرا اینقدر گرون توی این شرایط اقتصادی

۳۲۰۰ رفتم

۲۹۰۰ عزیزم

اکو قلب جنین برای چی؟

۲۵۰۰.

‌بود2500

۲میلیون خورده ای
ادرس یه جا تو تهران دکتر داده بود گفت با بیمه ۲۰۰ ۳۰۰‌من نتونتستم اونجا برم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وهفتم بارداری