اکوی قلب جنین برای چی هست؟
من قبل عید انجام دادم ۱۵۰۰
منم انجام دادم ۱۸هفته خوب بود خداروشکر
من دو بار انجام دادم خداروشکر خوب بود هر دوبار
من انجام دادم گفت خوبه فقط قلبش یه سوراخ کوچیک داره که تا وقتی به دنیا بیاد خوب میشه
انجام دادم و خوب بود
من انجام دادم ۱۸هفته خوب بود خداروشکر
من انجام دادم
خدا را شکر خوب بود
من انجام دادم
خوب بود
من باید انجام بدم دوشنبه نوبت دارم
من دکترم برام نوشته باید برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.