۸ پاسخ

اگه دکترت گفته حتما انجامش بده لازمه من تقریبا یک هفته قبل انجام دادم

من هم انجام دادم

من انجام دادم البته دیابت داشتم برای همین دکترم گفت برم

دکتر من به همه میگفت انجام بدین،منم انجام دادم.

من خیالت راحت میشه که مشکل نداره واگر خودت قند بارداری داری لازمه که انجام بدی

من دکتر واسم نوشت

برای من دکترم ننوشت

من
خوبه ک بری
هزینش هم زیاد نیست داخل بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی