۷ پاسخ

خصوصی ۲۵۰۰
دولتی ۳۰۰

من از بیمارستان برا هفته آینده گرفتم رایگانه

من پریروز دادم ۲۸۰۰

بستگی ب شهر. داره همه جا یکی نیس من لنجام داده بودم ۱۴۰۰

من الان از اکو برگشتم ۲۲۰۰ شد هزینش

شخصی ۸ تومنه
ولی من بیمارستان دولتی رفتم بخش درمونگاهش ۹۰۰ تومن شد

من با بیمه رفتم بیمارستان دولتی ۳۰۰ نشد برا دوتاشون

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی