سلام‌من ۱۵ هفتمه چرا نمیشه به لب ژل زد 🥲🥲🥲🥲

۵ پاسخ

😐 خداوکیلی نمیدونی اون‌ بی حسی و ژل لب ب جنینت آسیب میزنن

ای خدا....

چند وقت دیگه انقد ورم میکنی نیازی به ژل نداری

وای خدایا توبه

ای خدا ۹ ماه تحمل کن دختر😐آدم برا سلامتی بچش قید خیلی چیزارو میزنه ژل لب که چیزی نیست😕😕😕

سوال های مرتبط

مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان آلبالو جان مامان آلبالو جان ۷ ماهگی
مامان رايان مامان رايان ۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هلسا🫀 مامان هلسا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلم مامان عسلم روزهای ابتدایی تولد