اره دیگ گلم
من زنگ زدم سونو گفتم برا اینکه جنسیت بگین هزینش چند میشه گفت 1600 هیچ دیگه نشستم سر جام
اره میگن مطمعن باش
من دیشب رفتم بند ناف بچه دور پاهاش بود نگفت
آره میگن
به من که صد در صد گفتن تو ۱۶ هفته ولی خوب بازم صبر کردم تا انومالی
صبر کن شمام چند هفته دیگه میری انومالی
اره منم۱۵هفته رفتم جنسیتو بهم گفتن
جای خوب بری میگن
آره برو که منم بعد تو برم😍😅
عزیزمان تی میگه که
برو
من تا ۱۸ هفته مشخص نشد
اره عزیزم دیگه ۱۰۰ درصد میگه ۱۲ هفته میگن خو
منم دوست داشتم ۱۵ برم جشن تعیین جنسیت بگیرم چون میافته محرم زودتر بگیرم گفت نه ولی بهم انتی احتمال ۹۹ درصد داد
۱۴ هفته و یک روز سونو خوب رفتم نشون داد با قطعیت
برا من ۱۴ هفته گف همون شد
منم 15هفته رفتم صددرصد گفت دختره شنبه میرم انومالی ببینم واقعا دختره
من پرسیدم گفت نه ۱۸ هفته بهترین زمان سنو جنسیت هست
قربونت من مادر
من 14 و ی روز بودم صددرصد گفت
میگن ممکنه خطا بزنه
اره صددرصده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.