برم جنسیت تو میگن ۱۵ هفتمه 🥲؟
صدرصد یان

۲۲ پاسخ

اره دیگ گلم

من زنگ زدم سونو گفتم برا اینکه جنسیت بگین هزینش چند میشه گفت 1600 هیچ دیگه نشستم سر جام

اره میگن مطمعن باش

من دیشب رفتم بند ناف بچه دور پاهاش بود نگفت

آره میگن

به من که صد در صد گفتن تو ۱۶ هفته ولی خوب بازم صبر کردم تا انومالی
صبر کن شمام چند هفته دیگه میری انومالی

اره منم۱۵هفته رفتم جنسیتو بهم گفتن

جای خوب بری میگن

آره برو که منم بعد تو برم😍😅

عزیزم‌ان تی میگه که

برو

من تا ۱۸ هفته مشخص نشد

اره عزیزم دیگه ۱۰۰ درصد میگه ۱۲ هفته میگن خو

منم دوست داشتم ۱۵ برم جشن تعیین جنسیت بگیرم چون می‌افته محرم زودتر بگیرم گفت نه ولی بهم انتی احتمال ۹۹ درصد داد

۱۴ هفته و یک روز سونو خوب رفتم نشون داد با قطعیت

برا من ۱۴ هفته گف همون شد

منم 15هفته رفتم صددرصد گفت دختره شنبه میرم انومالی ببینم واقعا دختره

من پرسیدم گفت نه ۱۸ هفته بهترین زمان سنو جنسیت هست

قربونت من مادر

تصویر

من 14 و ی روز بودم صددرصد گفت

میگن ممکنه خطا بزنه

اره صددرصده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه ی مامان مامان جوجه ی مامان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد