خانوما من ۱۵ هفتمه میتونم بزم برای جنسیت

۵ پاسخ

سلام خوبی عزیزم 18هفته بری واسه آنومالی خوبه واسه تعیین جنسیت

عزیزم صبر کن ۱۸ هفته برو انومالی که دیگه همه چی رو چک کنن برات

پونزده هفته کامل که شدی برو

خیلی زوده

عزیزم صبر کن آنومالی برو الان سونو تعیین جنسیت زیر یه تومن نیست

سوال های مرتبط

مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی🤱❤️ مامان دخملی🤱❤️ هفته بیست‌وششم بارداری