من الان تو18هفته ام هنوز نرفتم میگم بزا18هفتم پر بشه بعد برم انومالی ک جنسیت قطعی بگن خیلی زوده نرو بعد احتمال خطاداره یوقت
دیگ صب کن تا ۱۸ هفته چیزی نمونده
الان ک صد در صد نمیگن بمون تا ۱۸ هفته عجله نکن وگرنه بازم باید بریا
پس چطور من دوازده هفته با آنتی رفتم سونوگرافیم ورودیش زده بود تعیین جنسیت از دوازده هفته صد درصد گفت
پونزده هفته چک کردم سلامتش ی سونوگرافی دیگه باز اونم معلوم بود
ان تی ک گفته دیگع درسته گلم
مگ احتمال نداده گلم
نه مال من یجوری دیکس
میگن
نمیدونم ولی سر که مشخص نمیشه😅
نه میگت
سلام برای منو هفته۱۱گفت
پسرعزیزم
رفتی بیای بعدش بگی جنسیت چی بود یجا برو ککارش عالی باشه
۱۸ هفته بهترین زمانه..
مرسی گلم
من 16رفتم گفت پسر انومالی هم رفتم گفت پسر
من ۱۴هفته و ۳روز رفتم صددرصد گفتن
۱۶هفته رفتم قشنگ معلوم بود
به نظر منم صبر کن ۱۸ هفته کامل برو با انومالی
من پونزده هفته رفتم احتمالی گف.... شونزده هفته و پنج روز رفتم صددرصد گف
بنظرم بازم ۷۰ درصد ایناس
صبر کن تا آنومالی
عزیزم صبر کن ۱۶ برو ان شاالله سالم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.