خانما تو ۱۵ هفته جنسیت درست میگن

۷ پاسخ

اره عزیزم

من ۱۳همونی رو گفت که ۱۸گفت

منم تو ۱۶ هفته و یک روز رفتم واس جنسیت

اره..

از ۱۴هفته به بعد مشخص میشه فکر کنم

صبر کنی آنومالی بهتره چون سونو برای جنین ضرر داره زود زود بری

از 15بعبد میگن قشنگ معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💝 مامان ماهلین💝 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ ماهگی
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری