۸ پاسخ

قشنگه

وی چه ناز

اون تتو بی نهایت چقدر قشنگه ، به سلامتی زایمان کنی

چ قشنگ دلم بارداری را خواست

چه خوب قشنگ من که اصلا آتلیه نرفتم

عزیزم بسلامتی لیاست چه خشگله

چرا دیس لایک میدن اخه

انشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم بچتو بغل بگیری

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان 🎀خانوم گل🎀 مامان 🎀خانوم گل🎀 ۳ سالگی
مامان سینا مامان سینا ۳ سالگی