۶ پاسخ

والا دختر من ۳ کیلو بود تولد
الان ۶ 😐یعنی کمه

حتما قد داره که لاغر نشون میده وگرنه وزنش خوبه من پسرم ۳۳۰۰وزن تولدش بود ۴ماهگیش تازه با ۱۵روزتاخیر بردم برا واکسن ۷کیلو بود

پسر منم همینقدره ۲۷۵۰ بود دنیا اومد

عزیزم وزنش عالیه پسر من ۳۲۰۰ بدنیا اومد ۴ ماهگی ۷ کیلو بود
اصلا به حرف اطرافیان گوش نده من نمیدونم این اطرافیان مدرک دکتراشونو از کجا گرفتن که هم دکترای همه چیزو دارن هم از فوق تخصص کودکان بیشتر میدونن

ورنش ک بالاتر از نموداره
چقدر باشه دیگه خاهر

پسر منم 2900 بود الان 4 ماه و14 روزہ 7 کیلو ھستش

سوال های مرتبط