مامانااینو جواب بدین بیزحمت
#تب
#شیرخشک
#پوشک

تصویر
۱ پاسخ

گوشت و با پیاز تفت بده نمک و ادویه بزن کلم هارو بهش اظافه کن تفت بده بعد یکم رب و زعفرون و خیلی کم دارچین واسه عطرش بهش بزن بزار خوب سرخ بشه بعد یه کوچولو اب بریز بزار تا گوشت و کلم یکم نرم بشن
اگه برنجتو کته درست میکنی برنج و بشور بعد با اب اندازه به مواد اظافه کن رپغنم بریز بزار دم بکشه مثل کته
اگرهم ابکش‌میکنی برنج و جدا ابکش کن بعد مواد و بزار لا به لای برنج بزار

میتونی از گوشت چرخ کرده یا تیکه ای استفاده کنی
ما اینجوری درست میکنیم شاید روش های دیگه هم باشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان ایلی جون مامان ایلی جون ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان فاطمه کیافر مامان فاطمه کیافر ۴ سالگی