میرفتم کلاس اموزش طلاسازی بعدم از طلا های یک گرمی ضرب میکردم تااا با سودش سرمایه رو بیشتر کنم🥲
شغل ابا و اجدادیم🥲
با هشتصد تومن هیچ کار نمیشه کرد
میدادم به داداشام واسه خودش ماشین بگیره اگه ازاونابمونه میدم به مامانم واسه خونه وخواهربرادرام خرج کنه آخه پدرم ولشون کرده رفتع بایه زن دیگه.
یه کیف فروشی میزدم.چون نه فصلی نه یکسره مد جدید ازش میاد نه خراب میشه.کنارشم کمربندو صندل و ایناهم میاوردم
بزاربیاددستم بعد میگم چیکارمیکردم🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.