چیزی نیست یه چیز شیرین بخور غذا بخور اگر نخوری احتمالا فشارت اومده پایین دراز بکش بهتر میشی اگر باز تکرار شد بعد برو دکتر
شاید فشارت بالا رفته
استرس نداشته باش ولی حتما برو بیمارستان چون سردرد و تاری دید علائم خوبی نیست
فشار و قندتو چک کن اگر خوب بود نترس از عوارض بارداریه منم همینجور شدم فقط تاری دید گرفتم تا ۳ هفته و بعد کم کم خوب شد
عزیزم فورا خودتو برسون بیمارستان.
سردرد سرگیجه تاری دید سوزش غیر عادی سر دل از علائم پراکلامپسی. سرسری ردش نکن.
فشار و قندتو چک کن
باید فشارتوبگیری حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.