چاغالا بادام در ۸ هفتگی ضرر داره؟

۵ پاسخ

ضرر که نداره. ولی من یه مدت زیاد میخوردم حس کردم تهوعم بیشتر میشد

نه بابا فکر نکنم من همش دارم میخورم

ن بابا

تنها مشکلش نفخش هست

من خو خوردم یه عالمه

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد جواد مامان آقا محمد جواد ۱ ماهگی
مامان علیسان🩵👼 مامان علیسان🩵👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه🎀 مامان معجزه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم و تودلی💚 مامان دخترم و تودلی💚 هفته نهم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان و تودلی🫧 مامان یزدان و تودلی🫧 هفته دهم بارداری
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی