۱۵ پاسخ

من هر دو ماه

اره من همون اول دوتا ۰تا۶ماه خریدم هرکدوم برا سه ماه

آره من عوض میکنم حتما

هروقت کدر یا زرد شده باشه

نه

من هروقت ببینم پستونکش کدر شده

نه بابا ذاتا ماله من اصلا نمیخوره همون‌جوری موندن

اره عوض کردم

من دو ماه یکبار

نه بابا نمیصرفه پستونک اونت مبخوره هفتصد شده نمبشه تند تند عوض کرد

من هر ماه عوض میکنم

کاش جوجه منم پستونک می‌گرفت

من هر ماه عوض میکنم، برای پزشکی نه ها خودم دوس دارم شکل های مختلف بگیرم😂😂

هر ۶ هفته باید عوض کنی درواقع

هرماه عوض میکنم عزیزم.

سوال های مرتبط