شیر خشک بچه پوشک فرزند قرص شربت

تصویر
۳ پاسخ

خیلی بیماری بدیه من گرفتم وای فکرشم دردناکه ایشالا زود خوب شی

حتمابرو دکتر، سروصورتت روهمش بااب بشور سوپ بخوراستراحت کن

حتما برو دکتر باید چندتا آمپول بزنی و دارو استفاده کنی من مامانم پارسال گرفت

سوال های مرتبط

مامان آرین و آیسو مامان آرین و آیسو ۴ سالگی