۵ پاسخ

برای من هم اکثر مواقع سفت هست فکر کنم چرخش آروم بچه ست تو این سن بارداری با سفتی حس می‌کنیم.

بچت دختره ؟

اره دیگه غصه خورده استرس شده حس کرده ناراحتی🥺

انقد دوست دارم بلند بلند گریه کنم ...

منقبض شده برای منم یه بار پیش اومده بود

سوال های مرتبط

مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری