خانم های بندری که زیرنظر دکترچایی پزهست جواب گرفتین

۲ پاسخ

من تنبلی خفیف داشتم که رفتم زیر نظرشون با وجود تنبلی و تیروئید کم کار و کمبود ویتامین دی که همشون داخل بارداری تاثیر داشتن بعد چهار ماه استفاده از دارو باردار شدم

آره من جواب گرفتم واقعا دکتر کار بلد و مهربونی هستن

سوال های مرتبط