۴ پاسخ

خب خوبه که سکسکه میکنه آروق میزنه نفخ ینی شکمش باد کنه نه آروق بزنه نه شکمش از باد خالی بشه

دکتر میگفت سکسکه یعنی بزرگ شدن حجم معده اش.و یعنی خوب شیر میخوره

خوبه که سکسکه کنه

نفخ معده داره

سوال های مرتبط

مامان 🐰ملورین مامان 🐰ملورین ۳ ماهگی