دستشوییش عادیه همین باید باشه. ولی اشتباه منو نکن. آپتامیل برای 6ماه ب بالاست و الان سنگینه برای بچه های ما. شیرخشک ها طبقه بندی داره من نمیدونستم. فقط یاد گرفتیم هی میگیم آپتامیل سبکه اونو بدید. الان احاسا میکنم دل درد پسرم واسه اپتامیله. چون وقتی شیر خودمو میخوره ب خودش نمیپیچه. شیرخشکم میگیری برای 0تا6ماه بگیر فعلا. ب من گفتن چون کولیک هم داره نان کامفورت خوبه بگیرم
پس چه رنگی باشه بچه ها فقط شیر میخورن
بچع منم رنگ مدفوعش زرده
بچه تا چهل روزگی فکر کنم رنگ مدفوعش زرد هست
پ باید چی کنه حالا باز جا شکرش باقیه عکس عنشو نذاشتی دیروز یه نفر عکس عن بچشو گراشته بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.