هم هفته هاى من شما ام باز هرزگاهى بالا مياريد ؟

۱۰ پاسخ

عزیژم شما رفتین آنومالی؟جنسیتش معلوم شد؟

من که داغونم

من از اول بارداری داشتم اونم شدید ۸ کیلو کم کردم هی سرم زدم،حالا باز از عید یکمی بهترم ولی گاهی میگیره دو سه روز طول می‌کشه خوب بشم حتی همون روز اولش سرم میزنم بازم تا زور خودشو نزنه ول نمیکنه همش زرداب و سبز اب و خون...همچنان پنتوپرازول،دمیترون و فاموتیدین میخورم

من هنوزم چن روزی یبار بالا میارم و همچنان هرروز دارم دمیترون رو میخورم😐

آره گاهی بیشتر صبحا
اکثراهم چون شکمم خالیه فقط عق میزنم بعدتازه میتونم صبحانه بخورم

من هفته پیش که ۲۱هفتم‌بود از بوی ماهی سرخ شده چنان یهویی و غیر منتظره بالا اوردم🤦🏼‍♀️
نگران نباش طبیعیه

یعیسسس

من الانم میارم هرچندروز یکبار صبحا

اوهوم گاها حالت تهوع دارم دوست دارم انگشت بندازم ته حلقم کل معدم بیاد بیرون

من بالا نمیارم ولی تهوو دارم 😭

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری