بچه ها برای ترشح سبز شیاف مترونیدازول ۵۰۰ کذاشتید خوب شد؟

۲ پاسخ

من که هی پماد و قرص واژینال استفاده میکنم خوب میشم ولی بعده مدتی برمیگرده

من دارو استفاده میکردم یه هفته خوب میشدم باز برمیگشت ،کاملا رعایت میکردم ولی گفتن برا بارداری بعد زایمان کلا خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری