این شکم پسره یا دختر؟

تصویر
۲۳ پاسخ

من از خودم شکمم دارم هنوز آنقدر بزرگ نشده چقدر ذوق کردم دیدم
انشالله هرچی هس سالم باشه

پسر....

بنظرم دختره😍

پسرهه

من میگم پسره عزیرم

اینا همش الکیه از نظر علمی فقط جنبه سرگرمی داره.
شکل شکم ربطت داره به هیکل مادر

پسررر خداحفظش کنه

پسره💙

داری میری یا میای

۱۴ هفتته شکمت اینقدره؟؟😅

شکمت گرده باالا هم هست دختره

پسره

یعنی ۱۴ هفته شکم اینقدر بزرگ میشه؟؟؟

پسرررر

اینو ببین

تصویر

دخترر

منم دقیقا شکمم این شکلیه و نمیدونمم بچم چیه

دختر😍🎀
از قبلم شکم داشتی؟

من الان شکمم همین قدره شایدم تو. عکست اینجوری افتاده ولی حس میکنم دختره😁✨

من هنوز یه کوچولو شکم در اووردم😂

دختر 💕

پسر🙂

دختر

سوال های مرتبط

مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ملورین و آریو مامان ملورین و آریو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوش مامان آوش هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته دوازدهم بارداری
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی