۴ پاسخ

فاموتیدین اون موقع دکتر بهم داد میخوردم خوب بودم

من که تا آخرش داشتم به دکترت بگو بهت قرص بده اگه غیرقابل تحمله

چند هفته ای

شربت آدی ژل

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ سالگی
مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی