۵ پاسخ

تحمل عزیزم من که ماهای آخر نشسته میخابیدم اینقدر معده ام می‌سوخت دراز می‌کشیدم تا گلوم می‌سوخت دیگ

من اون موقع عرق نعنا می‌خوردم بهتر میشدم

ماست می خورم فایده ای نداره معده ام خیلی اذیت می کنه

شیر سرد یا ماست بخور

عادیه

سوال های مرتبط