۳ پاسخ

نه اگر شرایط طبیعی رو داشته باشی برات آمپول فشار می‌زنن مگر مورد سزارینی پیش بیاد که عمل کنن

بله گاها با آمپول فشار شایدم سزارین
باید ببینی دکترت چی میگه

اره عزیزم ولی سزارین میشی اگرقراربه طبیعی بوده

سوال های مرتبط