۵ پاسخ

سعی کن سینتوزیادبدی بهش ک شیرت برگرده بعدش شیرخشک گیگوزبده هم وزن دهیش خوبه هم خوشمزس

عزیزم پسرتون بهتره؟نبات داغ نهایتش ۱_۲ سی سی بتونی بدی بیشتر که خاصیتی نداره عزیزم

ن گلم چ کاریه.. شیر خشک درست کن سینتو بذار دهنش از کنار سینت با قطره چکون شیرشو بده ، اصن نبات داغ نده فقط نمیذاره قندش بیفته وگرنه هیچی کالری و فایده ای نداره برا بچت ک

شیرخشکش‌چیه؟؟؟گیگوز بده‌نزدیک‌به شیر مادره سبکه خوشمزه ام هست

ینی به جای شیر نبات داغ بدی؟؟ تا چند وقت؟

سوال های مرتبط