سعی کن سینتوزیادبدی بهش ک شیرت برگرده بعدش شیرخشک گیگوزبده هم وزن دهیش خوبه هم خوشمزس
عزیزم پسرتون بهتره؟نبات داغ نهایتش ۱_۲ سی سی بتونی بدی بیشتر که خاصیتی نداره عزیزم
ن گلم چ کاریه.. شیر خشک درست کن سینتو بذار دهنش از کنار سینت با قطره چکون شیرشو بده ، اصن نبات داغ نده فقط نمیذاره قندش بیفته وگرنه هیچی کالری و فایده ای نداره برا بچت ک
شیرخشکشچیه؟؟؟گیگوز بدهنزدیکبه شیر مادره سبکه خوشمزه ام هست
ینی به جای شیر نبات داغ بدی؟؟ تا چند وقت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.