۶ پاسخ

من بچم دوماهش بود از دکترش پرسیدم گف موردی نداره بده بهش

من از س ماهگی میدم الان بیشتر

آره من همیشه به بچم‌میدم

اره من همیشه میدم به پسرم

ارههه بابا بده
یه قاشق چایی خوری سر خالی نبات بریز اگه نباتت زعفرونیه توی ی ظرف جدا در حد ی قاشق چاییخوری اب بریز بناتو بنداز توش رنگشو بگیر بعد بنداز داخل شیشه شیرش
روشم به مقدار لازم اب بریز
ولرم ک شد بده ب فسقلیت
نوش جونش
دیگه اگه خودت صلاح میدونی بیشترش کن
من پسرم ۴ ماهش بود در حد ۲ قطره هم عرق نعنا میریختم

دکتر من گفت اشکال نداره یکم بدی

سوال های مرتبط

مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۲ ماهگی