من بچم دوماهش بود از دکترش پرسیدم گف موردی نداره بده بهش
من از س ماهگی میدم الان بیشتر
آره من همیشه به بچممیدم
اره من همیشه میدم به پسرم
ارههه بابا بده
یه قاشق چایی خوری سر خالی نبات بریز اگه نباتت زعفرونیه توی ی ظرف جدا در حد ی قاشق چاییخوری اب بریز بناتو بنداز توش رنگشو بگیر بعد بنداز داخل شیشه شیرش
روشم به مقدار لازم اب بریز
ولرم ک شد بده ب فسقلیت
نوش جونش
دیگه اگه خودت صلاح میدونی بیشترش کن
من پسرم ۴ ماهش بود در حد ۲ قطره هم عرق نعنا میریختم
دکتر من گفت اشکال نداره یکم بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.