چرا میگن خطرناکه . ما کل فامیل وقتی بچه دل درد میگیره اندازه دو قاشق چایخوری بهش اب جوش نبات میدیم مثل اب رو آتیش هست . تازه سردیش ک میکنه یکم نبات داغ میمالیم پهلوش زود اروم میشه بعد یه ساعت تمیز میکنیم
توی ۶۰ سی سی آب، اندازه یه ماش کوچولو نبات ساده (غیر زعفرونی) بسه. بعد اندازه یه قطره چکون بهش بده. من برا دلدردش تو این ۶۰ سیسی چند قطره عرق نعنا ساده (دو آتشه نباشه) هم میریختم.
اما از این ترکیب بهتر شربت گریپ میچر نرس هارویز هست. سریع آروم میشه
چرا میخوای همچین کاری بکنی؟
خیلی کار خطرناک و غیر علمی هست بازم خود دانی عزیزم😊
کم بدع اندازه یک قطره چکون منم دادم
تو رو خدا این چیزا رو ندین به نوزاد، بخدا نوه عموم اب پرتغال دادن بچه پرید گلو فوت شد😭
نده عزیزم معدش بهم میریزه
یکی از اقوام ما همین کار رو کرده بود معده دختر شو شستشو دادن
خیلی کم بده نصف ۳۰ سی سی چون هنوز کوچیکه و یکم پودر نبات بریز
زیاد نریزی خیلی شیرین بشه بپره به گلوش نتونه قورت بده خیلی کم
چرا؟
اصلا خوب نیست شیرینی مصنوعی با خصوص
🫤🫤🫤🫤🫤🫤ب سه ماهه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.