۱۲ پاسخ

ب بچه دو ماهه آب جوش؟😐 پدی لاکت یا بیبی کر بده

نبات بیشتر می‌بنده بی بی کر بده

شیاف گلیسیرین مخصوص کودکان

شیاف گلیسیرین مخصوص کودکان

هیچی به جز شیر به بچه ندید عزیزم☹️خیلی خطر داره گوارش بچه کلا به هم میریزه☹️

هیچی به جز شیر به بچه ندید عزیزم☹️خیلی خطر داره گوارش بچه کلا به هم میریزه☹️

اسهال نیس یبوست داره

ب بچه دو ماهه آب جوش؟😐 پدی لاکت یا بیبی کر بده

هیچی به جز شیر به بچه ندید عزیزم☹️خیلی خطر داره گوارش بچه کلا به هم میریزه☹️

نبات برا بنداومدن اسهاله. بدترمیکنه

با وازلین دور مقعدشو چرب کن و توی نافش یه قطره روغن زیتون بنداز و دور نافشو جهت عقربه ها ساعت با روغن ماساژ بده

قطره بی بی کر

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی