خوتو راحت کن برو سزارین
چیه طبیعی ی دردی میگیرت ک نمیتونی نفس هم بکشی
موقع درد یکمتو اب گرم میذارنت دردات کمتر بشه ولی مثل خارجی ها تو اب زایمان نمیکنی.نزدیک زایمان شد میری رو تخت
من به شخصه خبر ندارم اما سزارین خیلی اسونه خیلی خوبه
بیخیال دختر برو سرارین شو راحت😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.