زایمان توی آب چطوره ؟ کسی اطلاع داره

۴ پاسخ

خوتو راحت کن برو سزارین
چیه طبیعی ی دردی میگیرت ک نمیتونی نفس هم بکشی

موقع درد یکم‌تو اب گرم میذارنت دردات کمتر بشه ولی مثل خارجی ها تو اب زایمان نمیکنی.نزدیک زایمان شد میری رو تخت

من به شخصه خبر ندارم اما سزارین خیلی اسونه خیلی خوبه

بیخیال دختر برو سرارین شو راحت😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر مامان پسته پسر هفته سی‌وهفتم بارداری