۶ پاسخ

نه ممکنه دستگاه هم نره عزیزم

باید وزنش خوب باشه که زایمان کردی دستگاه نره

منم خسته شدم هرشب رابطه دارم تا هفته 37اینا زایمان کنم

عزیزم چرا زودتر میخای بدنیا بیاری؟!؟!! بزار موقعش

امپول ریه فقط برا پسرا میزنن؟

۳۵ هفته خداروهزار مرتبه شکر نرفت دستگاه

سوال های مرتبط