سونو تعیین جنسیت رو دکتر باید بنویسه یا همینجوری میشه رفت

۳ پاسخ

اگه بیمه نداری همین جوری برو اگه بیمه داری بده دکتر بنویسه

ازاد حساب میشه

همینجوری هم میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد