۹ پاسخ

چیزی نیست هورمون های مادر داخل بدن نوزادهنوز هست بعضی نوزادا ممکنه حتی ازواژنشون خون بیاد یکم بگذره درست میشه

دختر منم داشت دکتر بردم آزمایش گرفت گفت عادیه ولی اگه بیشتر شد ببرش دکتر چون امکان داره عفونت ادراری داشته باشه

نگران نباش طبیعیه

سعی کن هرسری مای بی بیش رو که میخوای عوض کنی آب بزنی نی نی تو بشوری

عزیزم خیلی اوقات از پوشک میشه اینجوری زود به زود عوضش کن و نزار خیس بمونی یکمم ازادش بزار اگه برات مقدوره بعضی وقتاام مارک یه پوشکی به بچه نمیوفته

یعنی ما جنس زن باید از نوزادی هم دچار عفونت باشیم😑

ترشحات عادی زمانی که تو شکم بودند دفع میشن نگران نباش دختر منم داشت

هیچی چیز خاصی نیست
اکثرن دخترا دفع میکنند این مایع رو

عفونته عب ندارع میاد عادیه

سوال های مرتبط