۵ پاسخ

پودری نخر داروخونه محلولش هم داره خوشمزه تره بریز تو لیوانش یا شیشه اش بخوره

محلولش رو بگیر اسمش وان لایت هست اگه تونستی بدون طعمش رو پیدا کن من دخترم طعم دارش رو نمی‌خورد

باید خیلی بخوره اونجوری فایده ندارع

با سرنگ کم کم بده

آره اینا خیلی بد مزه ان
محلول وان لایت . خوشمزه ست دختر من میخوره

سوال های مرتبط